بازاریابی و درآمدزایی از سئو

بازاریابی با تولید محتوای وب سایت اینترنتی

بازاریابی و درآمدزایی از سئو

قسمت شیرین قصه این جاست! پس از این که با صبر و دقت و به نوعی استقامت در بهینه سازی وب سایتتان پیش رفتید، آن گاه فصل درو می رسد. اگر پروسه ی سئویی که در پیش گرفتید، نقشه ی راه صحیحی داشته باشد، شما از همان هفته های اول، باید نتایج آن را در کسب و کار خود مشاهده کنید. گاهی می شنویم که برخی از روی ساده انگاری ادعا می کنند که شما به جای سئو می توانید مثلا پاپ آپ خریداری کنید و روزانه چندین هزار بازدید کننده داشته باشید؛ در صورتی که جذب هزار ورودی از موتورهای جستجو، زحمت بسیار زیادی دارد.

این افراد اصولا با مفهوم بازدید کننده ی هدف و تبلیغات هدفمند نا آشنا هستند. شما به عنوان مثال با خرید پاپ آپ، بازدید کننده ی هدفمندی نخواهید داشت و علاوه بر آن، باز مثلا در مورد پاپ آپ، اشخاص بازدید کننده معمولا در کمتر از چند ثانیه، صفحه ی باز شده را می بندند.

 در مورد بازدید کننده ی هدفمند و تبلیغات هدفمند و در آینده مطلبی خواهم نوشت، اما به طور کلی، بازدید کننده ی هدفمند یعنی فردی که مشخصا و از روی تمایل به دنبال کسب و کار با وب سایت شما است. همین افراد هستند که باعث رونق کسب و کار و وب سایت شما می شوند و بهترین تبلیغات هدفمند، همین سئو است که صحبتش را می کنیم. چرا که، وقتی شخصی به دنبال کتابهای الکترونیکی می گردد، طبیعی است که عباراتی مثل «دانلود کتاب» یا «دانلود: کتاب الکترونیکی» را جستجو کند و وقتی وب سایت دانلود کتاب شما، در این کلمات بهینه سازی شده باشند، فرد مخاطب، دقیقا به چیزی که میخواهد می رسد و البته شما هم همین طور.